Změny ve firmách a živnostech

Nově nabízíme kompletní administrativní servis spojený se změnami v obchodních společnostech a na živnostenském úřadu.
Postaráme se za vás o veškeré úkony – změnu sídla, názvu společnosti, jednatele, společníků, rozšíření předmětu podnikání a další formality. Vyřídíme také veškeré záležitosti spojené s živnostenským oprávněním – od přihlášení nové živnosti až po změny údajů.
Cenovou kalkulaci vám zašleme obratem. Vždy zahrnuje všechny náklady – notářský úkon (pokud je třeba), DPH i naše kompletní zastoupení.
Pokud jste naším stávajícím nebo dřívějším klientem, připravíme vám individuální cenovou nabídku a automaticky uplatníme slevu 10 %.
Jak to probíhá?
- Společně si odsouhlasíme cenu a časový harmonogram.
- Obratem vám vystavíme zálohovou fakturu a zašleme plnou moc k vyplnění a ověření (pokud je třeba).
- Jakmile od vás obdržíme podklady, vše vyřídíme za vás – bez nutnosti vaší fyzické účasti.
- Finální dokument o provedené změně vám zašleme do datové schránky a e-mailem.
- Následně se uhradí doplatek dle dohody.
Veškeré kroky dokážeme zajistit zcela na dálku, rychle a efektivně.
Ušetřete si čas, starosti i papírování – vše zařídíme za vás.